Lokalni razvoj, ki ga vodi skupnost (CLLD) pogodbeno partnerstvovključenih območje 10 občin javni pozivi za črpanje sredstev iz EKSRP, ESRR na voljo do 2.768.495,37 EUR sredstev.
Vinorodne in sadjarske kraje odkrivajte na pohodniških, različnih tematskih in kolesarskih poteh. Med potepanjem po gričih in dolinah se ustavite v vinotočih, na ekoloških, turističnih in izletniških kmetijah, ob jezerih, gozdovih, na poljih ali v trških jedrih. V izobilju boste odkrivali odlična vrhunska vina in kulinariko. Vabljeni!
»Slovenske gorice – kako ste vendar lepe! Hribček za hribčekom se dviga iz tal, zgleda kakor bi bili to strnjeni valovi morja, ki je odteklo pred davnimi časi. Oj vinogradne gorice, kako ste mične, ljubke z vašimi belimi hrami po vrhovih, obširnimi vinogradi in bujnimi sadonosniki...« je o svetu med Dravo in Muro pred skoraj stoletjem zapisal pisatelj Ožbalt Ilaunig. Podobno so lepote in darove Slovenskih goric opisovali številni drugi pesniki in pisatelji, enaki spomini pa so v svet spremljali vrsto znamenitih rojakov, ki so darove domačih krajev poplačali s svojimi dosežki. Skoraj ni kraja, ki ne bi bil povezan s katerim izmed znanih in spoštovanih imen.
Ljubitelji dobrega in lepega, raziskovalci, rekreativci, željni počitka, tišine in pozitivnih energij, boste kmalu tudi sami popolnoma prepričani, da so SLOVENSKE GORICE – PREPROSTO ČUDOVITE.
LAS Ovtar Slovenskih goric skupaj z občinami Benedikt, Cerkvenjak, Duplek, Lenart, Pesnica, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah in Šentilj vabi, da tudi v novem programskem obdobju 2021–2027 sodelujete kot član lokalnega partnerstva LAS Ovtar Slovenskih goric.
V sklopu projekta vzpostavljanja sprejemnega organizatorja potovanj Sončni vzhod pripravljamo partnerji projekta izobraževalne delavnice s področja turizma. Udeležba na delavnicah je brezplačna, namenjene pa so predvsem ponudnikom, predstavnikom lokalnih skupnosti in drugim turističnim deležnikom z območja Podravja, Slovenskih goric in Prlekije, vabljeni pa so tudi drugi zainteresirani deležniki. Tematike so razdeljene v šest sklopov, zaradi lažje organizacije pa so potrebne predhodne prijave udeležencev.
Na Razvojni agenciji Slovenske gorice kot vodilnemu partnerju LAS Ovtar Slovenskih goric smo sedmo silo in turistične deležnike popeljali spoznavat Slovenske gorice, dan pa smo sklenili s tiskovno konferenco in predstavitvijo dosežkov iz projekta Ovtar na rajžo gre.
Udeležencem smo želeli prikazati pestrost ponudbe našega območja, zato smo jih najprej popeljali v šolo skozi čas v Vitomarcih, pri čebelarju Vogrinčiču smo jim predstavili doživetja s čebelami in apiterapijo, v športnem parku Naturasort smo si ogledali glamping hišice in možnosti za aktivno preživljanje prostega časa, na koncu pa smo se ustavili na Vinogradništvu Mulec, kjer smo zbranim novinarjem in snemalcem predstavili aktivnosti našega projekta. Tiskovno konferenco je povezoval Peter Kirič, predstavitveni del pa sta prevzela Danijel Zorko (RASG d.o.o.) in Andrej Kocbek (Društvo za razvoj podeželja Ovtar Slovenskih goric).
Ker je bil poudarek na turizmu, smo v projektu Ovtar na rajžo gre največ zanimanja poželi pri predstavitvi promocijskih tiskovin (turistični katalog in brošura, zemljevid, katalog lokalne/Ovtarjeve ponudbe) in spletne strani www.visitgorice.si. Govorili smo tudi o gastronomski posebnosti Slovenskih goric, naši gibanci, ki smo ji v projektu namenili kar celotno prireditev, pozabili pa nismo predstaviti našega projekta v številkah: vključili smo več kot 100 lokalnih ponudnikov, več kot 50 turističnih deležnikov, 14 muzejev in razstav, doživetja, kulturno in naravno dediščino…, vsi zbrani materiali pa so prilagojeni profilom obiskovalcem, da lahko najde vsak zase.
Slovenske gorice so v smislu turistične prepoznavnosti še vedno neodkrit biser v slovenskem prostoru, zato smo se na RASG promocije in spodbujanja turizma lotili sistematično. Z vztrajno komunikacijo s ponudniki, lokalnimi skupnostmi in ostalimi turističnimi deležniki smo zbrali in predstavili turistično ponudbo na enem mestu, kar je neprecenljivo tako za potencialne obiskovalce kot tudi priložnost za vzajemno spoznavanje in povezovanje turističnih deležnikov Slovenskih goric. Skozi projekte bomo oblikovali tudi subjekt za trženje turističnih paketov, hkrati pa bi se v prihodnje želeli prezentirati tudi kot samostojna destinacija. Tako želimo uresničiti svoje turistične potenciale kot povezana celota, hkrati pa si želimo povezovanja in sodelovanja z ostalimi turističnimi deležniki v regiji.
Projekt Ovtar na rajžo gre prihaja v sklepno fazo, kar pa ne bo zaustavilo razvoja turizma, saj smo zdaj na točki, ko je potrebno sprejeti odločitve v smeri destinacijskega menedžmenta in strategije turizma.